Безкоштовний вебінар » Передумови та основні методичні аспекти складання консолідованої фінансової звітності»

,
308 0

Для компаній, що мають дочірні підприємства, консолідована фінансова звітність — це не лише необхідність обумовлена законом, але й джерело інформації для аналізу діяльності окремих компаній. Окрім того, консолідована звітність може вигідно презентувати холдинг перед інвесторами та кредиторами. Тому перед фінансовими спеціалістами стоїть відповідальне завдання з підготовки цих документів без помилок та правильного застосування національних і міжнародних стандартів.

У чому різниця між зведеною та консолідованою звітністю? В чому полягає відмінність поняття “контролю” в МСФЗ та в НП(С)БО? Як консолідувати звіти материнської та дочірніх підприємств? Дізнавайтесь відповіді на ці питання 20 лютого на вебінарі від експерта у сфері економіки Ренати Коршикової!

[Зареєструватися на безкоштовний вебінар]

Дата проведення: 20 лютого 2018 року

Час: 13:00 — 14:00

Вартість: безкоштовно

На вебінарі ви дізнаєтесь:

  • у чому відмінність між окремою, консолідованою та зведеною звітністю
  • у чому полягає сутність методу придбання
  • у яких випадках необхідно консолідувати фінансову звітність
  • про шляхи об’єднання підприємств

Лектор: Коршикова Рената

  • тьютор Фінансової академії «Актив»;
  • кандидат економічних наук;
  • доцент;
  • сертифікований бізнес-тренер;
  • дипломи/сертифікати: диплом зі стратегічного менеджменту Інституту фінансових бухгалтерів (IFA), ACCA DipIFR (rus).

Щоб перейти на сайт компанії-організатора і зареєструватися — натисніть на сюди:

[Записатися та взяти участь]


ИНТЕРЕСНОЕ



Обсуждение на Facebook